تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/12/10 - 01:06
کد خبر: 463048

آموزش عالی در روزی که گذشت؛

شرط بخشش تمامی دانشجویان درگیر در حوادث اخیر /اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی

شرط بخشش تمامی دانشجویان درگیر در حوادث اخیر /اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی

در بسته خبری امروز به بررسی موضوعاتی مانند اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی و شرط بخشش تمامی دانشجویان درگیر در حوادث اخیر و هزار داوطلب کنکور ارشد ۱۴۰۲ کارت آزمون گرفتند و دیگر موضوعات می پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»در بسته خبری امروز به بررسی موضوعاتی مانند اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی و شرط بخشش تمامی دانشجویان درگیر در حوادث اخیر و  هزار داوطلب کنکور ارشد ۱۴۰۲ کارت آزمون گرفتند و دیگر موضوعات می پردازیم.

۲۷۰ هزار داوطلب کنکور ارشد ۱۴۰۲ کارت آزمون گرفتند

 آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه و صبح و بعدازظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از یکشنبه ۷ اسفند در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۰ اسفند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در لینک https://sanjesh.org/fa-IR/Portal/4936/news/view/14591/10403/Staging در دسترس است.(جزئیات بیشتر)

اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روز ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به صورت متمرکز از سوی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

تمامی مراحل ثبت نام و ارسال مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت می گیرد.(جزئیات بیشتر)

شرط بخشش تمامی دانشجویان درگیر در حوادث اخیر

رئیس دانشگاه تهران، ابراز ندامت را شرط بخشش تمامی دانشجویان این دانشگاه که در حوادث اخیر درگیر بودند دانست و گفت: هر دانشجویی که ابراز ندامت کند مشمول عفو و بخشش قرار می گیرد.

دکتر سید محمد مقیمی به اقدام دانشگاه تهران در راستای فرمان عفو رهبری و دستور رییس جمهور برای عفو دانشجویان درگیر در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ما در دانشگاه تهران در این زمینه نامه‌ای به معاونت دانشجویی ارسال کردیم تا پرونده‌های این دانشجویان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار بگیرد.(جزئیات بیشتر)

اعلام جزئیات ثبت‌نام دو وام پرتقاضای دانشجویی

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز رسمی ثبت نام "وام تحصیلی" و "وام شهریه" از ۱۵ اسفند خبر داد و گفت: ثبت نام مابقی وام‌ها احتمالا بعد از تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد.

 مسعود گنجی ضمن بیان این مطلب و با اعلام اینکه طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان به اتمام رسیده و در مرحله آزمایشی ارائه خدمات دانشجویی هستیم، اظهار کرد: زمان ثبت‌ درخواست وام دانشجویی با تاخیر همراه است.(جزئیات بیشتر)

 ۱۱۵ هزار داوطلب کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ کارت آزمون گرفتند

کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ از یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با ورود به این لینک https://sanjesh.org/fa-IR/Portal/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۰۴۰۱/Staging کارت آزمون خود را دریافت کنند.

دکتر علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۶۹ هزار و ۹۶۴ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۸۲۵ نفر زن و ۹۴ هزار و ۳۳۹ نفر مرد هستند.(جزئیات بیشتر)

اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در دوره فلوشیپ پزشکی

 آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روز ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به صورت متمرکز از سوی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

تمامی مراحل ثبت نام و ارسال مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت می گیرد.(جزئیات بیشتر)

تمهیدات سازمان سنجش در برگزاری کنکور ارشد و دکتری چیست؟

حسن مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سجنش آموزش کشور در گفتگوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ به ارائه نکاتی پیرامون آزمون‌های ارشد و دکتری پرداخت و گفت: آزمون دکتری ۱۴۰۲ صبح پنجشنبه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد و آزمون ارشد بعداز ظهر پنجشنبه و صبح و ظهر جمعه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود. تا قبل از سال ۹۵ آزمون ارشد قبل عید برگزار می‌شد. باتوجه به اینکه دو آزمون سراسری جز موظفی‌های سازمان سنجش شده و علاوه بر آن برگزاری تعداد زیادی از آزمون‌های استخدامی نیز بر عهده سازمان سنجش قرار گرفته، همه این‌ها باعث تراکم مسئولیت‌های سازمان سنجش شده است.(جزئیات بیشتر)

جذب دانشجو از آفریقا

 مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه صبح امروز در همایش معاونان بین الملل دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، گفت: ما در وزارت خارجه در بخش دیپلماسی اقتصادی حدود ۷ الی ۸ فاکتور را برای ارزآوری تعریف کرده ایم و انتقال تکنولوژی و کارهای دانش بنیانی از مواردی است که می‌تواند ارزآوری بالایی برای کشور داشته باشد.(جزئیات بیشتر)

برگزاری دو آزمون رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد ۱۱ اسفند

 براساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی روز پنج شنبه ۱۱ اسفند در شهرهای تبریز، ارومیه، سنندج، کرج، شهرکرد، کازرون، بابل، گرمسار، شبستر، شوشتر، بافت، جمعاً ۱۱ شهرستان و واحد علوم و تحقیقات در تهران برگزار می شود.

همچنین آزمون بورد تخصصی دامپزشکی به صورت متمرکز در شهر تهران ( واحد علوم و تحقیقات در بلوک ۲ آموزشی ) برگزار خواهد شد.(جزئیات بیشتر)

تجلیل از برگزیدگان ۳ جشنواره خوارزمی با حضور رئیس‌جمهوری

 سالن همایش‌های صدا و سیما امروز میزبان برگزیدگان ۳ جشنواره فناوری است و قرار است با حضور رئیس جمهوری از برگزیدگان ۳ رویداد خوارزمی تجلیل به عمل آید.

به گزارش ایسنا، امروز همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره خوارزمی، از برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی نیز تقدیر می‌شود.

در این دوره جشنواره نوآوری و فناوری نیز اضافه شده که تقدیر از برگزیدگان این جشنواره نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد به شمار می‌رود.(جزئیات بیشتر)

دانشگاه‌ها با هماهنگی وزارت علوم میهمان خارجی دعوت کنند

وحید حدادی اصل صبح امروز در همایش معاونان بین الملل سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، گفت: یکی از مسائل عمده ما، با مراجع ذیربط در بحث صدور ویزا و اقامت دانشجویان خارجی است که برای آن جلساتی نیز برگزار کردیم و در پی حل آن هستیم. معمولاً صدور ویزا برای این دانشجویان دو هفته زمان می‌برد. صدور اجازه خروج کمی با سختی برای آنها انجام می‌شود که با توجه به مساعدت دولت، قرار است این مهم با رایزنی‌هایی که صورت گرفته، تسهیل شود.(جزئیات بیشتر)

رییسی در اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی:
نخبه باید احساس کند کار او مورد حمایت قرار می گیرد

 رییس جمهور با تاکید بر اینکه نخبه باید احساس کند کار او مورد حمایت قرار می گیرد،خاطرنشان کرد که این حس با بخشنامه حاصل نمی شود.

 سید ابراهیم رییسی صبح امروز در اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ عالم انسانیت که در شعبان ولادت ایشان را جشن می گیریم با علم و ایمان شناخته می شوند، اظهار کرد: امامان ما برخوردار از غلو بوده و شهر و باب علم هستند و جامعه را هم به دانش افزایی و معرفت افزایی دعوت می کنند. ائمه برای خردمندان و دانشمندان و محققان جایگاه ویژه ای قایل بوده اند و آنها را تشویق می کردند. به ما توصیه شده در آیات قرآن هم تدبر و نظر کنید. نظر کنید یعنی نگاه با تعقل و نگاه علمی به عالم و هستی داشته باشیم. کشف قوانین هستی به عهده بشر است.(جزئیات بیشتر)

دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت معرفی شدند +جزئیات

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لیست دانشگاههای خارج از کشور مورد تایید این وزارتخانه را برای ورودی های سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ اعلام کرد.

 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به کارشناسی‌های انجام شده و سه نظام رتبه‌بندی «شانگهای»، «تایمز» و «کیو اس» لیست دانشگاههای خارج از کشور مورد تایید این وزارتخانه را برای ورودی های سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را اعلام کرد.(جزئیات بیشتر)

عین‌اللهی: سم باعث مسمومیت دانش آموزان شده است

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که در محل این سازمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، درباره پیگیری مسمویت سریالی دانش‌آموزان در مدارس گفت: خودم شخصا به قم رفتم و همه بیماران بیمارستان شهید بهشتی را ویزیت کردم و مدتی طولانی این کار طول کشید.

وی گفت: مسمومیت ایجادشده بسیار خفیف بود و الحمدالله هیچ‌گونه عارضه برای کسی ایجاد نکرده بود و تنها چند ساعتی دچار علائم ضعف عضلانی، بیحالی و حالت تهوع بودند.(جزئیات بیشتر)

 منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش +جزئیات

مواد امتحان مشترک فراگیر (آزمون کتبی) در آزمون آتی تغییر کرده و به عنوان مثال زبان خارجی حذف شده است. (منابع دقیق جهت مطالعه در دفترچه‌ای که منتشر خواهد شد اعلام می شود.)

 مواد حیطه عمومی شامل تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی،  معارف و اندیشه اسلامی و دانش اجتماعی و حقوق اساسی است.

مواد حیطه اختصاصی شامل اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش، روش­ ها و فنون تدریس، روانشناسی تربیتی و سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی است.(جزئیات بیشتر)

فرصت ۱۰روزه معلمان برای اعتراض به فرآیند رتبه‌بندی

ثبت اعتراض معلمان به فرآیند رتبه‌بندی از امروز آغاز می‌شود و در صورتی که هریک از افراد به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را ثبت کنند.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرآیند رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید و تا کنون حکم رتبه‌بندی 411 هزار و 870 فرهنگی شاغل و بازنشسته صادر شده است.(جزئیات بیشتر)

خون دل‌های بچه‌های نشریاتی

توییت علیرضا خانکی، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد در خصوص جشنواره نشریات دانشگاه آزاد.(جزئیات بیشتر)

سمت جدید وزیر بهداشت

 در متن حکم رییس جمهور خطاب به دکتر بهرام عین اللهی آمده است: « در اجرای بند( ۲) ماده ( ۲) آیین نامه کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان مصوب ۲۵ فروردین ۱۳۸۹ و با عنایت به انتخاب اعضای آن هیأت، به موجب این حکم به عنوان« عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان» منصوب می شوید.

توفیقات روز افزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.»(جزئیات بیشتر)

طراحی سامانه یکپارچه جذب دانشجویان بین الملل در کشور

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان بعدازظهر امروز در همایش معاونان بین الملل دانشگاهها که در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، گفت: بحثی که ما در سازمان امور دانشجویان و بخش بین الملل وزارت علوم پیگیری می کنیم جذب دانشجویان بین المللی در ایران است.

وی گفت: مهمترین رکن مرجعیت علمی، جذب دانشجویان بین المللی است.(جزئیات بیشتر)

دانشگاهها محل مناسب برگزاری نکوداشت چهره‌های ادبی و علمی کشور است

محمد خراسانی زاده عصر سه شنبه در آئین نکوداشت دکتر عبدالحسین زرین کوب که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: استاد زرین کوب در سال ۷۳ در یک نشریه مقاله ای در مورد عشق مردم آن طرف رود ارس به ایران نوشت که مسئولان بابت این مقاله از استاد تقدیر کردند.

خراسانی زاده گفت:استاد زرین کوب جایگاه خاص خود را در ادبیات، عرفان پروهی و تاریخ داشت و یک فتح باب مهم در این عرصه رقم زد.

وی افزود:با اهتمامی که در دانشگاه تهران و انجمن مفاخر وجود داشت، این مراسم برپا شد و دوستان زحمت کشیدند تا یاد استاد زنده بماند؛ در روزگاری که دیگران داشته های فرهنگی ما را ناجوانمردانه به نام خود ثبت می کنند، ما اثر نقاشی ۶ متری و تمبر استاد را برای همیشه ثبت می کنیم.(جزئیات بیشتر)

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرر واحدهای استانی، موسسات و مراکز آموزشی و پذیرفته‌شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و رشته‌محل‌ قبولی ایشان به حدنصاب تشکیل کلاس رسیده است، تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفندماه تمدید شد.(جزئیات بیشتر)

اعتراض شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر به گران شدن غذای دانشجویی

 شورای صنفی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای به معاونت فرهنگی دانشگاه نسبت به افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز و همچنین گرانی غذای دانشجویی اعتراض کرد.

در این نامه آمده است: «با نظر به افزایش ۳ برابری قیمت غذای دانشجویان دوره های خودگردان، آموزش الکترونیک، پردیس ها و بین الملل لازم دیدیم تا نقد به حق خود را من باب مسائلی که از نظر می گذرد اعلام داریم. امید که این مرقومه را صرفا از دریچه اعتراض صنفی و لاغیر بنگرید.

همانگونه که استحضار دارید بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری تنها افزایش ۱۲ درصدی را تجربه کرده است که نسبت به تورم فزاینده فعلی کشور رقم ناچیزی محسوب می شود و دانشگاه تنها راه گریز خود را در اعمال فشار به دانشجو می بیند، در وهله اول افزایش شهریه ثابت دانشجویان شهریه پرداز و حالا گرانی بی منطق غذای سلف که علنا نشان دهنده جبران مابه‌التفاوت کسری بودجه از طریق اعمال فشار به دانشجو است.(جزئیات بیشتر)

شبکه هادیان تخصصی برای روشنگری و جهاد تبیین تشکیل می‌شود

دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه‌ها با حضور مدیران و معاونین کانون‌های بسیج اساتید کشور در سالن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در این مراسم، مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید به موضوع نقش‌آفرینی تخصصی و عمومی استادان بسیجی پرداخته و از ۳ اولویت مهم سازمان بسیج اساتید در این برهه زمانی و براساس سند اعتلای ابلاغی و آیین‌نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر اسناد مربوطه سخن گفت.

وی عنوان کرد: از جمله این اولویت‌ها انسجام‌بخشی و تعالی سازمانی و توجه به درون تشکیلات و کمک به اعتلای آموزش عالی است.(جزئیات بیشتر)

سال آینده بودجه آموزش و پرورش به ۲۴۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد

حسین نوش‌آبادی عصر سه شنبه در گردهمایی مدیران و مربیان تربیتی آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: تربیت نسل آینده کشور در گرو تلاش همه جانبه مربیان، معلمان و مدیران مدارس است‌.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاستگاه اصلی جهاد تبیین، نهاد تعلیم و تربیت کشور و دستگاه آموزش و پرورش است گفت: با ۲۱ درصد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش در بودجه سال آینده، بودجه این وزارتخانه به بیش از ۲۴۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

نوش آبادی بیان داشت: آموزش و پرورش با بیش از یک میلیون نفر نیروی انسانی، بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است.(جزئیات بیشتر)

نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

دکتر عبدالرسول پور عباس با اعلام این خبر، گفت: نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هم‌اکنون به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کارنامه خود را مشاهده کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مجموعاً ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند که در ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری با هم به رقابت پرداختند و بر اساس آمار، ۶۰ درصد داوطلبان را زنان و ۴۰ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند..(جزئیات بیشتر)

 انتشار گاز N۲ عامل مسمومیت‌ دانش آموزان است

 علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نشست مشترک با وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و نمایندگان وزارت اطلاعات گفت:(جزئیات بیشتر)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top